Column raadpraat: Voetbal & Politiek

Peter de Rooverdonderdag 15 december 2022 21:29

Momenteel is het WK voetbal 2022 in volle gang en is het Nederlands elftal de groepsfase en de 1/8 finale tegen de VS doorgekomen. Het Nederlands elftal speelde afgelopen vrijdag de kwartfinale tegen Argentinië. Ook tijdens deze wedstrijd stonden er 11 spelers voor Nederland aan de aftrap. Daarnaast bestond de ploeg uit 12 wisselspelers en een technische staf. Het Nederlands elftal werd tijdens de wedstrijd gesteund door haar supporters.

Waar supporters als ‘’12e man’’ fungeren kunt u zich als burger en ondernemer met een supporter vergelijken. Uw inbreng kan namelijk zorgen voor een mooier en beter Hardinxveld-Giessendam. Daarom vinden wij het belangrijk als CU-fractie dat u met ons meedenkt en uw ideeën en zorgen met ons deelt.

Waar ik nu warmloop ‘’als wisselspeler’’, wil ik u vragen als supporter de plaatselijke politiek, maar ook onze partij te steunen en te helpen zodat we samen in verbinding blijven.

Peter de Roover
Burgerlid ChristenUnie