Proeflokaal ChristenUnie

2017-01-01 politiek - dat ben jijdinsdag 20 december 2016 12:12

Ben jij maatschappelijk betrokken?

Jij hebt een eigen mening over burgerschap en maatschappij, maar je hebt weinig op met  politiek. Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. Wij gaan graag de uitdaging aan en nodigen je uit om op een vrijblijvende, avontuurlijke manier kennis te maken met wat er plaatselijk en regionaal allemaal speelt. Jij hebt daar vast een mening over. Alleen, wij weten die nog niet. Komend voorjaar 2017 geven we jou de gelegenheid om je kennis en ervaring te verbreden door op drie avonden een proeverij bij te wonen van de ChristenUnie. Wat houdt dat in? Wij laten je proeven van de dilemma’s waar onze raadsleden mee te maken hebben. Wij vragen je mee te denken in het zetten van stippen aan de horizon. We geven je de gelegenheid om met een fractielid mee te lopen. Kortom, een boeiende kennismaking met christelijke, lokale politiek, die je niet mag missen en waar je profijt van zult hebben, welke weg je verder ook zult inslaan. De data van dit proeflokaal worden in overleg bepaald.

Meld je aan voor 30 januari 2017 via e-mail: pille.christenunie@filternet.nl

Reacties op 'Proeflokaal ChristenUnie'