Geen Burger King in Hardinxveld-Giessendam

burgerkingvrijdag 25 februari 2011 20:12

Er komt voorlopig geen Burger King in Hardinxveld-Giessendam. Dat heeft de initiatiefnemer laten weten aan de fractie van de ChristenUnie.

Het idee was om een fastfoodrestaurant te vestigen met terras en drive, nabij de carpoolplaats aan de Peulenlaan.

De ChristenUnie gaat graag in gesprek met initiatiefnemers die een bijdrage willen leveren aan onder andere verbetering van de ruimtelijke inrichting, werkgelegenheid etc. in Hardinxveld-Giessendam. Vanuit die opstelling is van gedachte gewisseld over mogelijkheden en mogelijke bezwaren. Nadat Burger King vorig jaar groen licht gaf om een locatie te zoeken heeft de onderneming haar beleid gewijzigd en laten weten hiervan af te zien.

Het bericht over een mogelijke vestiging in Hardinxveld-Giessendam heeft onder de inwoners veel gesprek en schrijfstof opgeleverd. Voor- en tegenstanders lieten zich horen. Bij elk plan moeten voor- en nadelen worden afgewogen. De ChristenUnie was met die afweging nog maar net begonnen en blijft open staan voor elk serieus idee.

Kees Pille

Reacties op 'Geen Burger King in Hardinxveld-Giessendam'