ChristenUnie-campagne van start

Kees Pilledonderdag 28 januari 2010 21:44

Met de lancering van de verkiezingswebsite www.kieschristenunie.nl is de ChristenUnie-campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van woensdag 3 maart 2010 officieel van start gegaan. De campagne heeft de titel 'Stabiel, Betrokken, ChristenUnie' meegekregen.

De komende weken gaat de ChristenUnie weer duidelijk maken waar de partij voor staat. De ChristenUnie wil dat er oog is voor zwakken in de samenleving, dat de veiligheid wordt bevorderd en dat natuur en milieu worden bewaard. Het verkiezingsprogramma voor de jaren 2010-2014 heeft als titel “Dienstbaar en duurzaam”. De ChristenUnie wil werken aan een stabiele en betrokken samenleving in Hardinxveld-Giessendam.

De ChristenUnie is verheugd dat het opnieuw is gelukt voldoende bekwame mensen te vinden die de ambitie hebben de ChristenUnie in de gemeenteraad te vertegenwoordigen. De lijst wordt aangevoerd door Kees Pille die benadrukt dat de ChristenUnie gaat voor “christelijk-sociale politiek met de Bijbel als richtsnoer”.

Reacties op 'ChristenUnie-campagne van start'

Nieuwsarchief > 2010