Even weg van de Haagse hectiek

zaterdag 27 februari 2010 20:05

De vrijdag ervoor beleefde hij nog een hectische avond en stond hij op een paar meter afstand toen het kabinet viel, maar afgelopen vrijdag had Arie Slob, de fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer, tijd voor de ChristenUnie in Hardinxveld-Giessendam.

“De ChristenUnie is een partij die altijd bereid is verantwoordelijkheid te nemen en verantwoordelijkheid te dragen. Dat hebben we de afgelopen drie jaar landelijk gedaan en dat heeft de ChristenUnie in Hardinxveld-Giessendam de afgelopen vier jaar plaatselijk gedaan.”, aldus Arie Slob, die een goed gevulde zaal in het Hervormd Centrum toesprak tijdens de verkiezingsavond van de ChristenUnie.

Vrijdagmiddag en zaterdagochtend was de ChristenUnie aanwezig op de markten in Boven- en Beneden-Hardinxveld.

En zaterdagmiddag nam Kees Pille deel aan het lijsttrekkersdebat in het gemeentehuis, waar overigens vooral veel achterban van de diverse politieke partijen aanwezig was.

Reacties op 'Even weg van de Haagse hectiek'

Nieuwsarchief > 2010