ABCD, de ChristenUnie in Boven-Hardinxveld

vrijdag 21 juni 2013 21:54

Aanschuiven Bij de Christenunie in de Drijvershof, dat kan op maandag 1 juli om 20.00 uur. Iedereen is van harte welkom om mee te denken en mee te praten. Onder de titel ABCD zijn de raadsleden van de ChristenUnie op 13 mei jl. in de Drijvershof in gesprek geweest met een aantal betrokken Boven-Hardinxvelders.

Juist dáár omdat dit gebouw al veel jaren op de politieke agenda staat. Maar ook juist in Boven-Hardinxveld omdat daar veel gebeurt en er over veel dingen wordt gedacht en gesproken. Denk maar eens aan de discussie over het voorzieningenniveau, de dorpshuisfunctie, de Regenboogschool, een gymzaal of sporthal, het plan Tienmorgen-Noord of een uitrenveld voor honden.

Hierover is de fractie in ieder geval nog niet uitgepraat. Iedereen die met de ChristenUnie-raadsleden, maar ook met andere Boven-Hardinxvelders, hierover wil doorpraten of in ieder geval een mening heeft, is van harte welkom.

Voor vragen kunt u terecht bij raadslid Jan Nederveen op telefoonnummer 0184-618725.

Reacties op 'ABCD, de ChristenUnie in Boven-Hardinxveld'

Nieuwsarchief > 2013