ChristenUnie-bezoek Drijvershof verdient vervolg

standaardzaterdag 06 juli 2013 21:32

Op maandag 1 juli 2013 was de ChristenUnie in de Drijvershof om met inwoners over Boven-Hardinxveld te spreken. De opkomst was niet enorm, maar de ChristenUnie blikt terug op “een goede bijeenkomst die een vervolg verdient”.

Drie fractieleden, drie ChristenUnie-kiezers en vier spontane bezoekers, waarvan twee lid van de T@B, wisselden met elkaar van gedachten over onder meer het voorzieningenniveau en aansluiting tussen politiek en inwoners. ChristenUnie-raadslid Jan Nederveen: “Iedereen zou wel willen dat er in De Buurt net als vroeger meer winkels zouden zijn en tegelijkertijd kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat dat voor de middenstand geen haalbare kaart is.”

Natuurlijk werd er ook gesproken over het actuele thema van gemeentelijke samenwerking in de regio. “De raadsbrede visie om ons te richten op samenwerking in de Alblasserwaard-Vijfheerenlanden werd door alle aanwezigen gedeeld”, blikt Nederveen terug.

De ChristenUnie bekijkt hoe aan de bijeenkomst een vervolg kan worden gegeven. In ieder geval brengt de ChristenUnie in het kader van een reeks wijkbezoeken na de zomer opnieuw een bezoek aan Boven-Hardinxveld

Reacties op 'ChristenUnie-bezoek Drijvershof verdient vervolg'

Nieuwsarchief > 2013