Even (gedwongen) rust | Cor van Vliet | weblog week 42-2010

Cor van Vlietdinsdag 19 oktober 2010 19:44

Deze week is het Herfstvakantie, doordat de treinen van Arriva deze week niet rijden heb ik er voor mezelf ook maar een echte vakantie van gemaakt. Wat mij vaak overkomt in vakanties, was ook deze week weer het geval. De eerste dagen van de vakantie worden opgeëist door je lichaam. Ik liep van vandaag en gisteren daarom niet zo fris rond. Daarom deze week ook geen echt weblog.

Niet omdat er weinig gebeurt (integendeel, we zijn druk bezig met het voorbereiden van de debatten over de Najaarsnota 2010 en de Begroting 2011), maar omdat ik geen puf heb om iets op papier te zetten.

Van één ding wil ik u nog deelgenoot maken. Ik had gedacht dat we het hele gebeuren rondom het CDA achter ons konden laten. In Hardinxveld-Giessendam blijven de raadsleden van het CDA zitten (Dit in tegenstelling tot Gorinchem waar de CDA-fractie van 3 naar 1 lid ging) en gaat de wethouder als onafhankelijk uitvoerder van het Collegeprogramma verder.

Ik vind dat dit een goede oplossing is. We moeten ons in de plaatselijk politiek niet af laten leiden door landelijk gerommel. We moeten ons concentreren op wat ons dorp nodig heeft. In het Coalitieprogramma en vervolgens in het Collegeprogramma is hiervoor een heldere lijn geschetst, hiervoor maken we ons hard en blijven we ons hard maken! U kunt ons hier ook op aanspreken. Ik hoop dat u dat ook doet wanneer u dat nodig vindt!

Ik verwacht dat de T@B ook een dergelijke insteek kiest voor het Debat van donderdag 28 oktober! Dat (concentreren op wat ons dorp nodig heeft) is namelijk goed voor ons dorp!

Cor van Vliet, 19 oktober 2010

Reacties op 'Even (gedwongen) rust | Cor van Vliet | weblog week 42-2010'